Eraisikuna tellimise juhend
Eraisikuna saad esitada tellimusi e-poes 24/7, valides alustuseks piirkonna: Tallinn, Tartu, Haapsalu, Pärnu, Kuressaare, Viljandi, Paide/Türi või Rakvere ning seejärel “Mine ostma”.
NB! Esmaspäevast reedeni kella 7:00-16:00 on Teil võimalik esitada oma tellimus ka Horeca Service klienditeeninduse telefoninumbritel:
Tallinn, Põhja-Eesti, Rakvere, Haapsalu +372 624 0070, tellimus@horecaservice.ee
Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnad +372 740 7554, tartu@horecaservice.ee
Pärnu, Viljandi, Saaremaa ja Kesk-Eesti +372 4429797, parnu@horecaservice.ee
Toote leidmine, ostukorvi lisamine, tellimuse vormistamine
Kliki avalehel sind huvitaval kaubagrupil, vali sobiv toode, märgi kogus ning vajuta nupule „Lisa ostukorvi “. Jätka, kuni kõik soovitud tooted on olemas.
- Kui sa ei leia soovitud toodet, sisesta avalehel “Otsi” kasti toote nimi või vastav märksõna.
- Kui tellimus on koos, kontrolli, kas kõik sai õigesti kirja. Vajadusel korrigeeri.
- Täida kontaktandmete väli, lisa kontakttelefon ja tarneaadress, vali tellimuse täitmise kuupäev. Märkuste lahtrisse saab lisada soovitud lisainfo, sh märkida ära, kas soovid tasuda ülekandega või sularahas kullerile.
- Vajuta nupule „Kinnita aadress, vormista tellimus“, pärast seda tuleb sinu poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega!
- Tellitud kaubad komplekteeritakse ning sinu poolt sisestatud e-posti aadressile saadetakse arve, mis tuleb tasuda soovitavalt läbi lisatud makselingi. Makse laekumise järel tarnitakse kaubad.
- Kui ostukorvi maksumus on vähemalt 60 eurot, on tellimuse kohaletoimetamine tasuta. Kui tellimuse summa on sellest väiksem, siis lisandub tasu kohaletoimetamise eest 7 eurot millele lisandub käibemaks.
Maksmine
- Peale tellimuse komplekteerimist koostame arve ning edastame selle sulle e-postiga. Arve mugavaks tasumiseks soovitame teostada makse läbi meie poolt saadetud makselingi, kus on sinu maksekorraldus juba ette valmistatud. Pakume makselahendusi järgmiste pankade kaudu: SEB, Swedbank, LHV, Luminor, Citadele.
- Kui arve tasutakse teistest pankadest siis palume arve tasuda sellel toodud pangaarvele, märkides selgitusse sulle saadetud arve numbri.
- Kui makse ei ole teostatud läbi meie poolt saadetud makselingi, siis kiiremaks kauba väljastamiseks, palume saata maksekorralduse meile e-postiga samale aadressile, millelt arve saadeti.
- Kui makse on laekunud, tarnib kuller tellitud kaubad.
Kohaletoimetamine
- Horeca Service e-poest tellitud tooted toimetame kohale kulleriga. Kullerteenust pakume Tartus, Pärnus, Haapsalus, Rakveres, Kuressaares, Viljandis, Paides, Türil ning Tallinnas ja linnade lähiümbruses .
- Tartusse tarnepäevad 6 x nädalas, E-L. Tellimused eelneval päeval kuni 16.00
- Pärnusse 6x nädalas E-L. tellimused eelneval päeval kuni 16.00.
- Rakveresse 3 korda nädalas (T,N,L). Tellimused eelneval päeval kuni 16.00.
- Kuresaare, Viljandi ja Haapsalu- Dirhami suunal 3 korda nädalas (E,K,R). Tellimused eelneval päeval kuni 16.00.
- Paide, Türi suunal 3 korda nädalas (E,K,R). Tellimused eelneval päeval kuni 16.00.
- Tallinna piires enne kella 12 tehtud ja tasutud tellimused tarnime soovitud aadressile samal päeval.
- Tellimuste laialivedu Tallinna ja linnaäärsetesse piirkondadesse: Viimsi, Jüri, Saku, Saue, Tabasalu toimub esmaspäevast laupäevani, 6 päeva nädalas.
- Tallinna, Tartu, Pärnu linnaäärsetesse piirkondadesse tarnime tellimuse esitamisele järgneval päeval vastavalt piirkonna veoringile või kokkuleppel klienditeenindusega.
- Täpsema info meie kaubaringidest edastab klienditeenindus. Palume teavitada meid eelnevalt soovitavast tarneaja vahemikust.
- NB! Horeca Service e-poest tellitud kaubale saab võimalusel ise järgi tulla vastava piirkonna logistikakeskusesse.
- Kasutame kontaktivaba kaupade üleandmist, kus kaubad jäetakse kliendi poolt soovitud turvalisse kohta, võimalusega kliendil 1 min jooksul ära võtta.
Toodete tagastamine
- Toodete kättesaamisel kontrollige koheselt toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb Horeca Service kullerile.
- Probleemide korral teavitage puudustest kohe kullerilt, saatke e-kiri Horeca Service tellimiskeskuse e-posti aadressile tellimus@horeca-service.ee või helistage tööpäevadel kella 7.00-16.00:
- Tallinn, Põhja-Eesti, Rakvere, Haapsalu +372 624 0070, tellimus@horecaservice.ee
- Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnad +372 740 7554, tartu@horecaservice.ee
- Pärnu, Viljandi, Saaremaa ja Kesk-Eesti +372 4429797, parnu@horecaservice.ee
- Tagastame ebakvaliteetsete toodete eest raha kliendi arveldusarvele, millelt arve tasuti, 7 päeva jooksul või tarnime Horeca Service kulul uue kvaliteetse toote.
- Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.
- Toodete kahjustumise risk läheb Horeca Service OÜ-lt tellimuse vastuvõtjale alates kauba kättesaamisest.