Ärikliendi tellimise juhend

Ärikliendiks liitumisel palume täita ettevõte andmed l TULE KLIENDIKS lingi kaudu. Meie müügiesindaja võtab Teiega ühendust ning lepitakse kokku koostöö tingimused ja täpsustatakse sortimendi vajadused. Kliendile edastatakse veebikeskkonna paroolid ligipääsuks.

Ärikliendina saad esitada tellimusi e-poes 24/7, valides sobiva tarnekuupäeva.

Vastavalt kliendi piirkonnale suunatakse tellimus vastavasse logistikakeskusesse kus tarnitakse ja komplekteeritakse tellimus kokkulepitud tarneajale ja päevale.

Tarneajad lepitakse kokku eelnevalt müügiesindajaga ning sõlmitakse koostöö leping, mis sätestab tarne ja maksetingimused.

NB! Esmaspäevast reedeni kella 7:00-16:00 on Teil võimalik esitada oma tellimus ka Horeca Service klienditeeninduse telefoninumbritel:

Tallinn, Põhja-Eesti, Rakvere, Ida-Virumaa, Haapsalu +372 624 0070, tellimus@horecaservice.ee
Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnad +372 740 7554, tartu@horecaservice.ee
Pärnu, Viljandi, Saaremaa ja Kesk-Eesti +372 4429797, parnu@horecaservice.ee

 

Toote leidmine, ostukorvi lisamine, tellimuse vormistamine

Kliki avalehel sind huvitaval kaubagrupil, vali sobiv toode, märgi kogus ning vajuta nupule „Lisa ostukorvi “. Jätka, kuni kõik soovitud tooted on olemas.

  • Kui sa ei leia soovitud toodet, sisesta avalehel “Otsi” kasti toote nimi või vastav märksõna.
  • Tooteid on võimalus tellida nii tüki, kg, paki või kasti kaupa.
  • Hinnad kauba kategooriates on ärikliendile käibemaksuta.
  • Kui tellimus on koos, kontrolli, kas kõik sai õigesti kirja. Vajadusel korrigeeri.
  • Kauba puudumisel süsteem teavitab võib pakub asendus kaupu mida on laos piisavas koguses teie tellimuse täitmiseks.
  • Ärikliendil on võimalus tellida ette tellitavaid tooteid mida hetkel ei hoita laoseisus kuid on võimalus tarnida järgneval päeval. Need kaubad on märgitud veebipoes märkega „ettetellimisel“.
  • Täida kontaktandmete väli, lisa kontakttelefon ja tarneaadress, vali tellimuse täitmise kuupäev. Märkuste lahtrisse saab lisada soovitud lisainfo. Oma konto all on võimalus sisestada püsivad andmed mida ei pea igal tellimusel muutma.
  • Vajuta nupule „Kinnita aadress, vormista tellimus“, pärast seda tuleb sinu poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega!
  • Kui tegemist on kordustellimusega on soovitav ostukorv salvestada ostumalliks mis annab võimaluse järgnev tellimus kiiremalt ja mugavamalt esitada. Ostumalle on võimalus salvestada erinevaid, vastavalt vajadustele või toidugruppidele.
  • Tellitud kaubad komplekteeritakse ning sinu poolt sisestatud e-posti aadressile saadetakse arve.
  • Kui ostukorvi maksumus on vähemalt 50 eurot (km-ta), on tellimuse kohaletoimetamine tasuta. Kui tellimuse summa on sellest väiksem, siis lisandub tasu kohaletoimetamise eest 7 eurot millele lisandub käibemaks. Vastavalt piirkonnale võib miinimum tellimuse summa ja kohaletoimetamise tasu olla suurem vastavalt piirkonna logistika kulu määrale.

 

Maksmine

  • Peale tellimuse komplekteerimist koostame arve ning edastame selle sulle e-postiga, paberkandjal või läbi Telema EDI liidese.
  • Ärikliendile on määratud eelnevalt maksetingimused. Arveldamine toimub vastavalt tingimustele. Kui krediiditingimused puuduvad on võimalus on vajadusel tasuda kauba üleandmisel makseterminaliga või leppida kokku eraldi tasumise viisid.

 

Kohaletoimetamine

  • Horeca Service e-poest tellitud tooted toimetame kohale kulleriga.
  • Tallinna linna ja linnaäärsetesse piirkondadesse tarnime 6 päeva nädalas (E-L). Tellimusi saab anda samaks päevaks kuni 12.00
  • Tartu linna ja linnaäärsetesse piirkondadesse tarnime 6 päeva nädalas E-L: Tellimus eelneval päeval kuni 18.00
  • Rakveresse ja Ida Virumaale tarnime 3 korda nädalas (T,N,L). Tellimused eelneval päeval kuni 15.00.
  • Kuresaare, Viljandi ja Haapsalu- Dirhami, Lääne-Eesti suunal  3 korda nädalas (E,K,R). Tellimused eelneval päeval kuni 15.00.
  • Paide, Türi, Järvamaa suunal 3 korda nädalas (E,K,R). Tellimused eelneval päeval kuni 15.00.
  • Tallinna ja Pärnu piires enne kella 12 tehtud ja tasutud tellimused tarnime soovitud aadressile samal päeval.
  • Tallinna, Tartu, Pärnu linnaäärsetesse maakondadesse tarnime tellimuse esitamisele järgneval päeval vastavalt piirkonna veoringile või kokkuleppel klienditeenindusega.
  • Täpsema info meie kaubaringidest edastab klienditeenindus. Palume teavitada meid eelnevalt soovitavast tarneaja vahemikust.
  • NB! Horeca Service e-poest tellitud kaubale saab võimalusel eelneval kokkuleppel ise järgi tulla vastava piirkonna logistikakeskusesse.

 

Toodete tagastamine

  • Toodete kättesaamisel kontrollige koheselt toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb Horeca Service kullerile.
  • Probleemide korral teavitage puudustest kohe kullerilt, saatke e-kiri Horeca Service tellimiskeskuse e-posti aadressile tellimus@horeca-service.ee või helistage tööpäevadel kella 7.00-16.00:
    • Tallinn, Põhja-Eesti, Rakvere, Haapsalu +372 624 0070, tellimus@horecaservice.ee
    • Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnad +372 740 7554, tartu@horecaservice.ee
    • Pärnu, Viljandi, Saaremaa ja Kesk-Eesti +372 4429797, parnu@horecaservice.ee
  • Tagastame ebakvaliteetsete toodete eest raha kliendi arveldusarvele, millelt arve tasuti, 7 päeva jooksul või tarnime Horeca Service kulul uue kvaliteetse toote.
  • Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.
  • Toodete kahjustumise risk läheb Horeca Service OÜ-lt tellimuse vastuvõtjale alates kauba kättesaamisest.

 

 

 

2023 @ Horeca Service OÜ Privaatsuspoliitika