HoReCa Service OÜ ajalugu

  • HoReCa Service OÜ alustas tegevust 2002. aasta novembris Pärnu kontor-lao avamisega. Tänu asutajate pikaajalisele kogemusele puu-ja köögiviljaturul võeti vastu strateegiline otsus keskenduda vaid HoReCa (hotellid, restoran, catering) niši teenindamisele. 2002. aasta lõpuks ei olnud sellele sektorile suunatud ettevõtted veel täielikult välja kujunenud. Konkurentidele oli HoReCa sektori teenindamine põhitegevuse kõrvalharuks ning selle osa arendamisele ei pööratud piisaval määral tähelepanu.
  • Toodete kvaliteedi ja võimalikult laia sortimendi tagamiseks alustati koostööd Eesti puu- ja köögiviljakasvatajate ja hulgimüüjatega. Alustati Pärnust, kus saavutati kiirelt klientide poolehoid, stabiilsed tellimused ning rahavoog, mis andis võimalused edasiseks arenguks.
  • Pärnu turu hooajalisus ja sõltuvus suvisest turismist ajendas ettevõtet uusi arenguvõimalusi otsima. 2003. aasta eesmärgiks sai Tartu turule sisenemine ning Tartu filiaal avati juba sama aasta mais. Tartu HoReCa turg oli atraktiivne eelkõige sügisest kevadeni, mil üliõpilaselu on aktiivseim ning tänu sellele ka toitlustussektori müügikäibed suuremad. Selline sihtturg ning võimalused sobisid ettevõtte arengusuunaga ideaalselt. Tartu turu teenindamiseks kasutati samu hankekanaleid ja müügipõhimõtteid. Loodi kohapealne vaheladu, värvati müügimeeskond ning klientide mugavamaks teenindamiseks hangiti vajalikud transpordivahendid.
  • Tallinnas alustati tegevust renditud laoruumides ja kontor avati 2003. aasta novembris.
  • Tallinna nõudlikumate klientide rahulolu saavutamiseks tuli korrigeerida hankekanaleid ning sestap alustati koostööd välishankijatega Soomest ja Hollandist. Kaupade import tagas soodsa keskkonna turu hõivamiseks. Stabiilsed tarned, sõltumatus kohalikest hulgimüüjatest, konkurentsivõimelised hinnad, sortimendi laienemine ja teenuse kvaliteedi tõus kiirendasid ettevõtte arengut ning viimistlesid firma olemust.
  • Et pakkuda oma klientidele garanteeritud kvaliteeti, kaardistati ettevõtte protsessid toiduohutuse juhtimisstandardi ISO 22000:2018 alusel ja 2020. aastal sertifitseeriti Horeca Service’i toimimissüsteemid Bureau Veritase poolt. ISO sertifikaat näitab meie pühendumist kvaliteedile ja toiduohutusele kogu tarneahela lõikes.
  • COVID-pandeemi tuules alustati 2020. aastal toidu kojuveo teenuse pakkumist äriklientide kõrval ka eratellijatele.
2023 @ Horeca Service OÜ Privaatsuspoliitika